Velkommen til DCS's & au2TEK's FAQ

Hermed følger er en liste med typiske spørgsmål og svar, som vi synes er vigtige for dig og som kan hjælpe dig med at forstå vores produkter og tjenester.

Hvis disse ofte stillede spørgsmål ikke har svar på netop dit spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på e-mail: info(@)au2tek.dk og så kan det være at dit bidrag bliver delt med andre kunder i ligende situation, samtidig med at vi selvfølgelig svarer dig også.

 

 

Hvilke forsendelsesmetoder bruger I?

  • Vi sender alle varer med GLS indenfor Danmarks grænser.

 

Hvornår sendes min ordre?

  • Hvis du placerer din ordre online mandag til torsdag før klokken 14:30, samt fredag før klokken 13.30, vil vi gøre vores ypperste for at afsende alle lagervarer samme dag. Bestillinger, der er placeret efter disse tidsrum, sendes dagen efter.

 

Er produkterne på eget lager?

  • Ja, vi lagerfører selv alle vores produkter. Hvis du afgiver en ordre, og en vare er udsolgt, vil det fremgå under bestillingen; optages varen i restordre, afsendes den lige så snart den kommer på lager igen.

 

Hvordan kan jeg betale for ordrer?

  • Vi modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron og Mastercard. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

 

Kan jeg afgive en ordre via telefonen?

  • Da vi kun har online betaling, kan vi ikke optage en ordre per telefon, men du er altid velkommen til at ringe til os, så vi kan guide dig igennem til ordren er modtaget og betalt.

 

Har jeg brug for et login for at placere en ordre online?

  • Nej, login er kun hvis du ønsker at have en konto, så du kan se tidligere køb, eller er B2B kunde.

 

Jeg bor i nærheden - kan jeg købe produkter over disken?

  • Ja. Vores åbningstider er mandag til torsdag fra klokken 08.00 til 16.00 og fredag fra klokken 08.00 til 15.00. 

 

Har I montører, der kan lave installationer?

  • Ja. Kontakt os enten på e-mail eller telefon; så finder vi en løsning til montering af udsytret.

 

Jeg har fået et varenummer, men jeg kan ikke finde det på jeres hjemmeside.

  • Du har muligvis fået fingrene i et gammelt varenummer eller et varenummer fra en anden producent. Send os en e-mail med numrene, så vil vi kunne rådgive om det aktuelle eller tilsvarende varenummer.

 

Jeg er usikker på, om jeg bestiller de rigtige dele, kan I hjælpe?

  • Ja vi kan. Kontakt os enten på e-mail eller telefon, så skal vi nok finde den rigtige løsning/de rigtige varer til dig.

 

Jeg leder efter noget, der ikke er på jeres hjemmeside. Kan I hjælpe alligevel?

  • Hvis det ikke er på vores hjemmeside, er det usandsynligt, at vi har det. Kontakt os enten på e-mail eller telefon, så kan det være at vi muligvis kan hjælpe alligevel eller finde et alternativt produkt eller en anden løsning.