Retur/reklamations formular

Har du bestilt en forkert vare eller blot fortrudt dit køb, så kan du naturligvis altid benytte dig af vores 14 dages returret og få pengene tilbage.

Er der en eller flere varer du ønske at returnere skal du sørge for følgende:
- returvarer skal være kurante, ubeskadigede og i original emballage
- emballagen skal være intakt
- du returnerer varen indenfor 14 dage efter købsdatoen på din faktura
- du vedlægger en kopi af fakturaen når du sender retur

Udfyld formularen og tryk send. Send varerne retur. Så modtager du dine penge efter 3-4 hverdage.

Særligt vedrørende vores Gift With Purchase:
Skulle du I forbindelse med dit køb have modtaget et gratis produkt ved køb over XX antal kroner skal du være opmærksom på, at vi ikke tilbyder delvis fortrydelse. Skulle du derfor ønske at fortryde et eller flere af dine købte produkter skal hele ordren returneres.
Returneres kun hovedvaren og ikke den gratis medfølgende vare, vil dennes værdi blive modregnet ved tilbagebetalingen.

Er der en eller flere varer med fejl skal du sørge for følgende:
Hvis du har købt et produkt hos os og oplever fejl eller problemer, hvor det ikke virker korrekt, så er vi naturligvis klar til at hjælpe dig både på mail og på telefonen. Nedenstående formular skal kun udfyldes hvis du sender noget retur.
Føler du produktet er defekt og ønsker du at sende det retur skal du udfylde formularen nedenfor med en kort og udførlig beskrivelse af fejlen. Det er vigtigt at beskrivelsen er så fyldestgørende som muligt. "Defekt" er ikke fyldestgørende og vil forlænge ekspeditionstiden.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Når du har afsendt formularen skal du sende varen retur til os med en kopi af din faktura. Bemærk, vi svarer ikke på formularen så har du brug for support til et produkt eller har andre spørgsmål vedr. vores produkter, skal du kontakte os på enten telefon eller mail.

Forkert tilsendt eller beskadiget vare ved modtagelse:
Har du fået tilsendt en forkert vare, eller er varen beskadiget ved udpakning, refunderer vi rimelige fragtomkostninger. Du bedes medsende en kopi af fakturaen for fragten.

Varer skal sendes til nedenstående adresse:
DC Scandinavia A/S
Erhvervsparken 8 b
4621 Gadstrup
Att: Returvarer

OBS.: Vi kan ikke modtage pakker fra DAO, da de ikke kan levere på erhvervsadresser. Derfor anbefaler vi at der vælges en anden udbyder, da vi ikke afhenter pakker i pakkeshops. Omkostninger til genlevering forbeholdes afsender og kan ikke pålægges DC Scandinavia A/S. Returpakker må ikke sendes pr. efterkrav eller uden omdeling.